Sunday, April 4, 2010

Love Sucks .!!

你真的決定了嗎 .?

那好吧

我也無話可説


只想說聲 “ 對不起 “

請你原諒

我一直以來你都是很開心得過這

沒想到原來我的想法是錯的

對不起 = 我的出現

= 我給你的傷害


= 我給你的不快樂

= 我給你的淚

= 我給你的痛

= 我給你的疤痕

= 我給你的絕望

= 我給你的悲哀

= 我給你的放棄

= 我給你的希望

= 我給你的煩惱

= 我給你的心情不好

= 真的是很多很多我給你的

真得很抱歉

一切都是我的錯

我不該仍性

我不該叛逆

我不該不聽話

我不該沒禮貌

我不該 ...

我不該 ...

還有很多我不該做的事情


也許我現在說這些是晚了些

不過沒關係

我並不是想讓你知道

只想說出很多我心裏的不滿

真的

很難過

不過我會堅強起來


Fiona Dearr

Im okay

really okay

I just hope he will happy

and thanks for everything .

<3 u


Apple luii

Don sad or what lerh larh

Im okay

And ...

Maybe This is the last time i call u luii liao

Im sorry

Please take gud care of u and him yeahh

:)

Eventhough i cant called you luii anymore ,

but you'r always in my mind and my heart .

You'r my LUII forever .!!

<3 u


Nana Chong

Thanks for your care yeahh

I will be alright .

And i will stay strong .!

Cause Im HAZEL .!!

Not other girls .

and lastly ,

sorry once again for letting u worry yeahh

:)

Sista forever .!!

No comments: